Klokkenluidersregeling bij Hedin Mobility Group

Bij de Hedin Mobility Group streven we naar transparantie en een hoge bedrijfsethiek. Onze klokkenluidersregeling biedt een platform voor het melden van vermoedelijke misstanden die van invloed zijn op mensen, onze organisatie, de maatschappij of het milieu. De klokkenluidersregeling zorgt ervoor dat misstanden minder snel de kop opsteken en toont onze toewijding om op een eerlijke manier te werken.

Werknemers en ex-werknemers van Hedin Automotive spelen een cruciale rol bij het melden van mogelijke misstanden, of het nu gaat om ethische overtredingen, overtredingen van arbeidswetgeving of belangrijke veiligheidsrisico's. Hoewel bewijs niet nodig is, moeten alle meldingen worden gedaan. Hoewel bewijs niet vereist is, moeten alle meldingen te goeder trouw worden gedaan.

Je kunt je bezorgdheid anoniem uiten via ons meldingskanaal, dat wordt beheerd door een externe provider, WhistleB.

WhistleB waarborgt de anonimiteit van de klokkenluider. De dienst staat los van de IT-omgeving van Hedin Mobility Group. WhistleB traceert geen IP-adressen of andere gegevens waarmee de persoon die een bericht verstuurt kan worden geïdentificeerd. Berichten worden versleuteld en kunnen alleen worden ontsleuteld door aangewezen personen. WhistleB kan geen berichten ontsleutelen en lezen.